Friday, January 21, 2011

xsangke

xsangke den ada juga orang nk melawat blog den ni..haha ape hal ni dah cakp negori..aku org johor la..ahhaa ni bejangkit dak2 ni la,,,main bantai bahasa negeri org..sampai dah lain bunyi nye..ahhaha...cite pasal gambar kat atas ni...xsangke plak aku..ramai dah yg follow..baru seblan kot buat..tapi takpe thanks coz support me untuk menulis lagi dan lagi..ikutkan dah malas..tapi ramai jugak yg tnye bile nk update..ape korg ingat aku ni penulis novel ke..ahhaa..seronok eh??ke sedih??...hehee...dah2 ape aku merapu ni..ape yg aku unexpected tu...yela...ramai jgk sampai dah seribu aku punye view..hehee...aku ingat kan nk wat main2..tapi seronok plak...blog ni jjadi tempat aku lepas geram,luahan perasaan la katekan..hehehe..maklum la xde tempat nk mengadu...wah ni promote ni..huhuh...xde la...aku lebbih selesa kot..macm ni..korg macm xkenal aku pendiam dan pemalu org nye..hahaha spe yg kenal aku mesti tergelak bace ni..ahhaha...btol la..cume tu sume terpakse..hahaha bongek kan..xnk ngaku...ahha dah2..aku pon dah ngantuk nk menaip ni...esok2 la smbg k..nite

No comments:

Post a Comment