Sunday, January 16, 2011

LAme kan


assalamualaikum...ha lame x aku xupdate blog...selalu ari2 mesti ada 1 benda aku nk cite..tapi bile dah naik sem ni...biasalah sumenye xsempat hhaha...actually bukan xnk update...aku busy ngan keje aku..aku busy dengan assgment aku..ngan exco persida lagi..so aku bnyk masa dihabis kan di luar bilik bukan didalam bilik seperti mane yg selalu aku lakukan di rumah hehee....ape yang terjadi pada aku selama masuk U ni..mesti korg x taw kan...gambar memg xde la...not in mud lagi nk amik2 gambar ni..hehhe.nanti la..bile ada event aku amik gmbar k..sekarang bnyk dalm process buat kertas kerje..so event xde lagi...aku tahu semakin lame blog aku semakin bosan....hehe..tapi terpulang la kepada spe yang nk bace kan...sebenarnye aku sekarang ni kene update 2 blog skali...1 dalam bi 1 lagi yg ni la..ahha..lecturer bel aku mintak buat blog untuk asgment dia..wah2...xterabur ayat aku buat bel tu..ahahah address sory la xleh nk diberi..buat malu jeerk...cari la yerk kalo dapat...hehehee..k la tu jerk nak tlis ...malas dah hehe

No comments:

Post a Comment