Wednesday, January 5, 2011

tired and busy

minggu pertama yang amat memenatkan dan membusy kan...adoi....hai nk cakp kat org pon xtaw la macm mane nk explain..busy sngt...maklumla exco...tapi ntah la aku pon xtaw...mungkin penat sebb aku wat keje sorg2 kot,,,tapi xde la sorg pon ramai jerk..hehee...apepon semakin lame aku bekercimpung semakin tgi keyakinan aku..walaupon org kate jadi exco ni memg la susah n busy..but aku akan cube buat terbaik n susun jadual belajar aku btol2..buat masa ni sume lect aku ok la...xnmpk lagi belang diorg..insyallah if sume berjalan ngan baik ...result aku sem ni ...bleh la aku yakin nk buat lagi sekali dekan..amin.....mcm2 ari ni belaku dan semalm..xsempat nk tulis..hahaa.biasa la ...now ni aku tgh cube biasakan diri dengan busy...korg akkan nmpk la kat uitm ni aku sekkejap ke sane sekejap ke sini kan..hahaa..budak bilik aku pon cakp ko ni xde bilik ke..pagi kuar malam baru balik hehe..biasalah aku cakp..nk cari rezeki macm ni la..hahaha..k la smpai sini jekr nk merepek..aku penat sngt esok ada kelas pagi so i have to sleep now..good nite :)

No comments:

Post a Comment