Saturday, January 29, 2011

CheerFUL

haha besawang dah kan aku punye blog ni....xpe2...aku akan update sedaya mampu eh,...aku xtaw plak ada pembace untuk blog aku ni..aku ingt aku tulis aku la bace rupenye tak...ahahha thanks kepada yg membace...sudi2 la datg jenguk lagi yerk....tgk aku punye merepek dalam penulisan...hehehe so balik  je mid term aku dah xsenang kaki duk umah...semlm ikut mama aku smpai 1 pagi jalan...ari ni plak bejalan p melaka...P melaka??...hehehe wat ape aku g sne ...hahaha sje la jalan2...lame dah x p melaka tu...


sbnrnya aku teman member aku ni ha nak wat asgment kat sini...dia suh aku drive...so aku ikut la memandang kan aku tgh free,,,lagipon duk umah sume org xde...aku gatal la kaki ni nk jalan hehe...ok la...xla ramai sngt org ...dengan ujan nye lagi....tapi xpe xmematahkan smgt aku untuk kesane ...heheh..destinasi pertama kitorg muzium la..eh kitorg plak ..diorg la....aku pergi ke dataran pahlawan..bebekal kan duit ada la 3 digit...tapi depan dia satu la...so pandai2 la korg kire...aku pon masuk la ke tempat ni...

ha geti bace x ape tu...da....ta....ran pah....lawan....(bace dalam nada untuk ajar dak kecik) hahaha...so aku pon masuk la..mengharapkan ada sales  untuk barang2 yg branded...bleh la aku beli ngan duit xberape bnyk ni..ahhah so masuk2 jekr..ape lagi ke tempat yg memg aku akan masuk kalo p mane2..hehe sebb aku minat jenama ni....yg rapat ngan aku mesti taw kan...sbb aku p mane2 pon mesti pakai baju jenama ni...
agak2...ape aku shoping...??...ape yg termampu la kan...barang2 kat sini yg diskaun jerk aku mampu beli haha..bile nampk 70% ape lagi laju la aku...ahhaha spe xnk kan benda ratus2 jadi puluh jer,...heheh...aku pon membeli la kat situ...1 jerk barang...nafsu nak dua..tapi xpe aku leh kawal nafsu..ehhehe...so 1 jerk la aku beli....then aku pon pusing2 sekitar situ..xde ape pon nk beli..window jerk lebih hahaa...after that,destinasi setrusnye...KMM...ape tu KMM...lu pikir la sendiri haha..eh xde la....Kolej Matrikulasi Melaka....lame dah niat nak p sne..jmpe kawan baik aku sorg ni..asik cakp jerk bile nak datang..bile nak datang..ha amik ko...40 kali sbut...ada pon rezeki nak datg..actually nk wat suprise...tapi tkot dia xde kat sne....kene la bitaw jgk haha
sorry copy rite...i taw u x ske ...tapi tepakse..xde gambar kan..haha...ni la org nye..nazira zubir...kitorg kenal since form 4 ..time tu masuk pertandingan sme2....nak mintak no depan2 malu...kene pakai link jgk la kan..ahhaha..lastly we are the best friends...hope xlupe la kan...hehee....thanks sudi belanja pisang goren...menu paling best skali kat KMM..ehhe...walaupon hujan lebat....kalo ada rezeki nak jmpe...memg bejumpe kan...so thanks lagi skali sbb appy kan i...lame xjmpe kot..:P..so that alll thanks u hehe

No comments:

Post a Comment