Thursday, January 6, 2011

kesakitan!!

oh my god...kesakitan kembali semula...adoi....every year once mesti kene....kenape la buku lali aku ni xsekuat name aku besi...hahaha...main lincah skit jerk dah terkehel...ish2...macm mane la aku nk menapak kat uitm ni terhenjut2....dah macm org cacat dah..tapi selamat tinggal 1 kelas esok..after class ngat nk balik la...nk pegi urut...walaupon aku taw urut tu sakit tapi nk wat cam mane...kalo bab2 terkehel ni memg xleh nk p hospital doktor pon xbleh nk buat ape2....dia akan prefer pegi urut...sebenarnya lepas kene patt trus kene pegi..tapi aku ada kelas esok..so aku rasa esok je la nk pegi haha...kompem makcik urut tu akan bebel...dah taw kene asl xterus pegi.kan dah masuk angin..hahah aku dah paham sngt dah lirik yang mak cik tu akan bagi hehe...tapi xpela aku tahan je sakit skit ni je ni...ntah2 esok dah hilang..tapi pengalaman aku dalam 3 4 minggu pon blum tentu aku bleh lari lagi..adoi....tahan je la kan..tuhan punye dugaan..aku trime dengan hati yang terbuka...semoga allah akan menyembuhkan aku dengan segera amin............

1 comment: