Saturday, January 1, 2011

pengalaman pertama

hish..sume org mesti ada pengalaman pertamakan..hah korg jgn pikir yg bukan2 plak k....ni la dak zaman ssekarang pantang cakp yg berkenaan tu..laju jerk dia tangkap....itu mlm pertama..ni malam pertama ada paham??..hehe aku taw sume org akan lalui pengalaman pertama dan pengalaman tu jugak la akan diingat smpai bile2 kan...ape ek agak2 aku nk cite kate sni hehee..k tgu la aku merepek smpai abis.truskan membaca hehehe...ok la....nak merepek panjang pon xgune..aku tahu korg ni memg xminat membaca so aku ringkas kan jerk la melalui gamabr


ok pasal gambar kat atas ni..sepanjang aku ada lesen nk 9bulan ni...eh macm org mengandung plak haha....k2 smbg...aku blum penah bawak kete mes la kan..maklum la kat umah xde..ehhee.yg lain2 tu ada la skit...yg bergaya..so paling mahal aku penah bawak setakt ni..mercedes ni la..perh aku cakp korg...nk start kete jerk..dah jauh beza kete malaysia...hehee org kanan dia kiri..spe yg kidal beli la yerk kete mercedes ni...ehhehe..pastu....xda la aku jakun hish korg ni....agaak2la..aku pon xingin nk bawak..kalo xdipakse ni kan ...ahhaa..so yg second nye.hand break..org sume hand break kat tangan.....paling2 pon beza ada yg kat kaki..tu dah biasa..ni lagi lain dari lain...dua2 kene buat...kaki ada tangan ada...ahaha..xke bingung aku nk bawak kete tu banyk sngt beza...hehe..bawak kete ni dah macm bawak kete kebal..berat snngt....tapi kalo bawak laju hish memg best la..hehe so kepada sesiapa yg mengidam kete ni...biasa2 kan la ngan benda pelik hehe...dah bawak...baru tahu nanti ape rasa..heheeh

ok yang kedua plak....xkan sume aku nk cite kan pengalaman..pengsan la macm tu....kali ni memg lain la...sbb memg xpenah buat..and xpenah terpkir pon nk buat...tapi sebnr nye aku ske jekr test benda baru bukan ape untuk kebaikan diri jgk...xde la nanti org suruh kite tak tahu kan ..hehee...so percubaan pertama aku la ni...jadi ke tidak kite saksi kan hehe


ni la yang aku nk cite kat korg....kelapa sawit..bukan pasal kejadian ke ape eh.itu aku xtaw...eheh yang baru aku belajar pagi tadi..menebas....so kalo korg pikir2 la..mane indon ni xkaya kan kalo jadi pengutip kelapa sawit  ni....mahal taw harga dia....ak tadi pon bape tan jerk..dah dapat rm200+..keje bukan susah sngt pon....cume penat skit ada lah..aku smpai termuntah2..ahah tu la...nk pegi xnk isi perut...perut masuk angin..kat situ gak aku muntah..hehe tapi bnyk pengalaman aku la ari ni...hehe xku sangke aku pon bleh buat benda ni...insyallah abah kalo ada masa alis p ngan p.ngah lagi..dari terbiar kan..bleh la excercise sekali hhehe..begalen2 air peluh kuar...hehe....:)

No comments:

Post a Comment