Sunday, April 24, 2011

thanks Kawan

kadang2...kite xtaw mane arah tuju yang kite nak pergi kan....yela..selalunye family ada untuk kite buat rujukan..but now ni kite dah pergi study jauh..so melainkan family yg bleh tolong....kawan kan ada kat sisi kite btol x...so post ni aku kredit kan kat kawan2 aku...sbb mereka aku jadi lebih tabah untuk study selepas mengetahui carry mark yang aku perolehi...seriusly ada subject yg aku rasa puas ati and ada carry mark aku xpuas ati...tapi tu sume salah aku..aku yg buat dia jadi cam tu...ha sape suruh x belajar tol2..dah nk final baru nk sedar..hahaa..tapi xpe..masih xterlambat untuk aku berusaha memperoleh kejayaan...semoga tuhan berkati segala usaha yang aku lakukan dan memberi kejayaan kepada insan yg berhak menerimanya :)...ok kat sini aku nak cerita la macm mane smgt aku boleh naik melalui kawan2..ehhee..ceh ayat xleh blah kan..padahal dah bosan study ni..sbb tu la update blog hehehe :P


ni pasal ape yg aku target untuk final ni..bile aku cerita ape yg aku target untuk final ni...kawan aku melenting..ahha membebel jerk...nk diceritakan pointer dia target sem ni 3.9..but sbnrnye dia xdekan pon sem lepas..but aku respect ngan ape yg dia buat..xmacm aku ni...dah dekan but ape yg aku target seblom aku tempuh dah melambangkan aku ni bukan insan yg berjaya..dengan tamparan hebat dari kritikan dia aku rasa tersedar dan bangkit dari kelalaian..thanks kawan...sumpah aku terasa dengan ape yg ko cakp..itu la yg dinamakan kawan yg sejati...dia akan tegur apa yg kite lakukan tapi x kene pada tempat nye...aku target untuk final ni memg rendah..then dia mengkritik la kan..dia kate...ko kan pandai nape target macm tu jekr..teori yg ko pegang tu salah kau tahu?...tersentak sekejap di situ hahaa....yela kite pegang teori kite..kwan kite komen..mesti la kite nk melentingkan.tapi bile dipikirkan balik memg betol ape yg cube dia smpai kan tu....


ni la yang dikatakan...orang akan nmpk ape yg kite buat..so ape yg aku lakukan tu memg salah di mata dia..n mungkin mata org lain jugak...korg nk tahu kan ape yg aku target tu hahaa...aku target rendah jerk for final ni..but dia nasihat kat aku....macm ni..

kawan:kenape ko target terlalu rendah??bukan ko pandai ke??
aku:entah la aku rasa carrymark n usaha aku ni macm x ckup jerk
kawan:sekarang kan ada masa lagi kenape x cube lagi??blom smpai waktunye lagi kan..
aku:tersentap disitu hahaa..yela aku cube usaha ni...
kawan:ko tahu tak teori yg ko pegang tu salah??
aku:salah kenape??

ha korang nk tahu teori aku.teruskan bace yg ni eh..hehe..ok aku suke target rendah untuk dapat yg lebih tgi..but rupenye aku punye teori tu salh..tu la kawan aku ni komen..dia cakp..if u taget rendah u cume nk lepas yg tu jerk..cube u target tgi..u akan dapt cube dapat lagi tgi dari tu..btol x???...if xdapat pon..dia x pergi jauh dari target u tu..if u target A dia akan jatuh kepada A- jer....but if u target b+...if jatuh xlepas u target dapat bape dah??dari situ ak sedar la..ahahha so aku akan berusaha dari ape yg aku nk tu :)..thanks kawan...xterlambat lagi untuk aku berusaha lebih gigih :)....

No comments:

Post a Comment