Tuesday, April 19, 2011

come on!!!


minggu study dah start...tapi aku dah start ke study??..hahah boleh la skit2..tapi bnyk oi nak cover...takot tak sempat jekr ni..aku pon x taw nape sem ni x macm sem lepas...aku rasa hilang kejap dalam sem ni...tapi aku xnk terus menerus dihanyut dengan perasaan aku yg selama ini terkapai2 xtaw kemana..hope aku jmpe balik mohd khalis yg dlu..please2 i need u back...ok minggu study week bukan untuk minggu jalan2 yerk...hehee..tapi sem ni aku bejalan smpai kat melaka..tapi atas tujuan emergency eh bukan suke2...aku tahu aku punye diri ni xleh belajar sorg2..and cepat bosan....so i need my friend...hahaha..cepat la balik kampus aku dah x sabar nk belajar sme2 ngan diorg...ehehhe nk mintak cepat kan masa boleh x??..ehehhee...xpe2 esok aku dah nk balik....smpai2 jekr ..nk rileks dlu..then khamis aku harap dapat gunekan masa ngan sepenuhnye...:)

No comments:

Post a Comment