Monday, April 11, 2011

pengakuan

assalamualaikum...hehe rasanye dah lame xmenulis ni...kemane kah hilang nye pemilik blogger ni..xgeti2 ke nak update...ramai nk bacekan hahaa...poyo jekr...sorry sngt2..smgu xpost ape2 kan..kan..kan...maklumla minggu lepas merupakan minggu yg sngt busy untuk diri aku...yela...ada 2 test..so study xbehenti2...buat study group lagi....balik pon dah malam..n xlarat nk on lappy....terus menuju ke katil je la hehe..ok ape aktiviti aku untuk ari ni...dah seminggu kan aku xtulis..jadi macm blurh....ha cite paasl test la...xde la first time kan xbalance wat akaun...tapi banyk kali jugak...so dah tahu jawapan slah.hehe tapi xpe akaun bukan la nk cari jawapan yg betol...tapi mengunakan cara yang betol..so jgn risau la if salah ke ape....memg xperlu risau..sbbnye akaun bukan begantung pada jawapan akhir..biasala ayat nak sedapkan ati kan...hurm ok..now ni aku nk cite perasaan aku..wah ada perasaan ke?..hehe ok now ni aku dah tahu yg dia pon dah berpunye..secara rasminye pengakuan dia kepada aku...bagus la....so xde aku x taw situasi aku ni kat mane...so she have a bf now..ok sye xkan disturb but cume agak2 la if ada couple pon kite just friends...why not i cannot write all those thing kat ur wall>?..xpe la sye paham org becinte..its ok la...im accept that..hope awk bahagia k..mungkin awk xnk mengeruhkan lagi keadaan....n awk syg hubungan kite....jadi awk buat keputusan macm tu kan...sye doakan awk bahagia di smping org tersyg...ok habis bab sedih2...kite bukak tajuk baru...can i have a gf??..hahah kan  dah cakp ari tu kenape xnk becinte skrg..hehehe mak den pon dah bising..datg U belajar jgn nk becinta jerk..kahwin nnti mak boleh tlg cari kan..ahah cari la mak agak2...alis xdapat jmpe....so mak la kene cari hehe....now ni aku happy ngan hidup aku single but aku xada niat lgi untuk becinta..haha maklum la besara dah nk bertahun2...betahun ke??boleh la..so  aku memg teruskan hidup aku..memg harapan itu ada...tapi xpe la harapan tu tgll kan sekejap...harapan utama aku untuk kecapi kejayaan itu yg lebih penting...aku masih ada kawan2...akak2 abg2 n my family to support me to achieve my goal.... even though kite mengharapkan sesuatu but kite still bleh hidup tanpa nya...sbb kite xbegantung sume benda pada 1 tempat..so conclusion kat sini..just do ape yg kite rasa baik untuk kite..dan terus kan kehidupan walaupon kite dalam keadaan yg terganggu...:) 

2 comments: