Tuesday, April 3, 2012

happy lunch


haaa...lama x lunch sama2 kan awk...lame ke?....ye la selama ni makan benda2 ringan jerk...walaupon sye penat hari tu...saya tetap nk teman awk makan..sebb saye tahu kalau awk kat rumah tu..ntah ape la awk sumbat dalam perut tu..mesti sume makanan ringan..awk dah cukup ringan dah..so saya ajak awk makan berat..heee...padan muka...:p...ari tu awk memg cantik...sye simple jerk kan..kan..hee selamat awk x malu kuar ngan saya..



hari ni menu yg dipilih oleh awk a&w..actually sye x bnyk kali pon makan benda ni..haha x taw ape nk order..tapi saya bantai jerk la pilih menu yg ada kan..hee org tu laju jerk order kite terkial2 nk plih makan ape..hee :p...yg kelakar nye sume x kene ari tu..air nk tumpah la...dulang nk terjatuh la...heee....sape yg gementar jumpe sape ni...saya ke awk ek?..ke kedua2 nye sekali hee :p...



tapi kan awak..kalau awak nk tahu...time sye borak2 ngan awk...kadang2 terkelu jugak lidah ni nk tnye ape..that why sye diam hee...awk jgn assume sye tgk hp tu ada ape2..sebnrnye xde ape pon..sje nk pkir ape nk tnye kat awk tu..heee....:p....mase bejalan begitu laju..bukan bejalan lagi dah macm belari...sekejap jerk rasa bile duduk depan awak ni....nk buat macm mane..mase sngt cemburu ngan kite...so kene la anta awk balik


terima kasih awak..sebb sudi kuar ngan saya..saya pon x taw bile lagi dapat jumpe awk...awk cuti pon x lame..sye jerk cuti lame...maybe next time kite jumpe lagi eh :)...take care..bye

No comments:

Post a Comment