Sunday, April 1, 2012

Bila Hati Cari Cinta-PArt 5

awak2..mase kite kenal dulu...awak tahu tak..ape saya buat untuk dapat kan hati awak?...hurm..mesti awak x taw kan..meh sini saya bocor kan rahsia....heee....



1.awak cakp awak suke lelaki yang main gitar....saye pon suh lah kawan sye ni ajar sye main gitar...petik punye petik...memg sye bukan gitaris....pening kawan saye ajar ni..sampai dia fadeup..hahaa...pastu trus dia dah xnk ajar...lagipon sye tahu sye memg xberbakat dalam main gitar ni heee..so xbejaya la memenuhi kehendak awk yg ni...:p


2.selain tu,awak jugak selalu cakp yg awk tgh tgk cite korea...untuk tahu serba sikit pasal korea ni..terpaksala saya mintak kawan pompuan saya dengan muka x malu nye suh masuk kan dalam harddisk untuk saya kaji sendiri ape la seronok nya korea ni..sampai awak sanggup abis kan berjam2 tgk korea dari msg ngan saya..haha hish ni tambah2 jerk :p.....

3.untuk mendapat kan info terkini pasal awk..saya dengan muka x malu nye..telepon or text kawan2 rapat awak untuk ketahui tentang diri awak...walaupon xberapa nk bejaya korek daripada mereka...tapi sye xpenah kisah dan dalam masa yg sama diorg bagi semangat untuk sye dapat kan awak...


tapi sayang...maybe awak nk terbang xlame lagi...ape yg kite harapkan bersama susah nk diperolehi..tapi jgn risau..sejauh mane pon awk pegi..dan kite berpisah...saye tetap duduk kat sini mennti kepulangan awak :) 

No comments:

Post a Comment