Wednesday, March 7, 2012

New school to Old school


hish...lamenya xdapat date dengan awak kan...rasa macm dah betahun2 jerk...sedangkan baru berapa bulan..fuhh...penat nye kayuh basikal ni...dah lame x exercise maklum la makin hari umur makin tua kan awk...sekarang ni dah 20...dlu2 belasan tahun jerk..hahaha...ari ni saya nak belanja awak aiskrim..:)
awk nak?...mesti la nk kan...sebb ni salah satu kegemaran awk...(ye jerk) hee...

pegang kuat2 awak..nnti jatuh...semak ni tebal.susah saya nak cari awk nanti....awk tu dah kurus...lain la saya ni...kalo jatuh dapat jugak meninggalkan kesan heee.hurm..jauh lagi ke awk?...ala kejap jerk..depan tu jer....sabar la...awk ni jgn risau..saya jadi pemandu berkhemah untuk awk :) ...nak cepat eh?..pakai sit belt..saya nak terbang ni..hee..... yahooooo


awak2....saya kan selalu stalk awk kat twitter....kalo bleh hari2 saye nk pegi kat wall awk...sian awk..kalo awk tahu..mesti xnk update ape2 kan..hee :p tapi nk buat macm mane..tu jerk cara saya nk tahu awk tgh buat ape..nk masg macm menggu..so nk usha secara senyap macm ni la..hahha alamak terkantoi plak hee :p


ok dah sampai...awk nk aiskrim ape?...amik la sye belanja...heee....(tipu jerk) awk yg kuar duit..hee..buat malu jerk la awk ni..septtnye boboi la kene belanja gegurl...ni x..dah terbalik...tapi xpe..pasni turn sye plak belanja taw!...kalo x..xnk kawan hee :)...rasa berlalu begitu pantas kan awk..sye rasa macm baru 5 minit besama awak..namun mereka sngt cemburu dengan kite..:p..tapi xpela...dapat tgk awk 5 minit pon dah happy sngt (statement xmalu) hahah

grrr...berat plak awk ni mase balik....awak makan banyk sngt ni..order lagi pizza,mcd kan...xlarat sye nk bawak dah..haha so kene tolak jerk..pasni makan tu berkala eh..hari2 macm ni..patah pinggang sye awk..
ok la xde ape dah nk cerita ...sekian

No comments:

Post a Comment