Wednesday, January 25, 2012

Campus Life : Stress


Stress merupakan benda yang sinonim dengan student....xtaw la kalo korg xpernah mengalami stress kan....seriusly aku nk cakp skrg ni memg mood aku tengah ke laut..sesape yg kene marah tu sorry sngt2...maybe aku penat,letih,tension and banyk lagi..


so bile ada org datg nk kacau aku aku rasa macm nk tumbuk2 jerk dia....macm kat gambar atas tu...tapi aku xla sekejam ni...maybe aku akan terpekik telolong macm org gile.....jgn risau la aksi diatas tidak akan dilaksana kan oleh beta...:)...but ada tahap gak...sampai tahap maksimum mengamuk mungkin akan jadi action sebegini hehhee

so bagi mengelakkan benda ini terus berlaku..cepat2 la solat...tenang kan hati..mintak doa banyak2 pada tuhan semoga mempermudah kan segala urusan yg dihadapi ini...:)

lastly....bleh la cite kat kawan2...semoga masalah yg dihadapi dapat dikurangkan tanpa menambah beban dalam diri ini :)

No comments:

Post a Comment