Sunday, July 24, 2011

UitM di HAti Ku


abis dah ke cuti?...kejapnya...xpuas la..bleh x uitm bagi cuti 2 3 minggu ke hahaha....ingat uitm ni bapak aku punye ke..sukati jerk kan..xpe2...walaupon berat nak balik tapi tetap kene balik...hehehe...nk buat macam mane kan.....untuk mase depan..so kene korban kan segalanya untuk seketika ...:)....



ala...naik cuti ni jerk 2 test menunggu...tapi aku xstudy lagi....spirit please come to me.....aku nk study..bantu la aku..please2 aku merayu ni.....far n maf yg aku akan tempuh dalam mase 1 hari.....hish xtaw la mmpu x aku nk buat benda ni...but yg penting keyakinan dalam diri...aku kene jugak buat yg terbaik untuk memperoleh carry mark yg tgi setrusnya memudah kan aku mase final nnti..doakan aku yerk kawan2...jgn jadi macm kat  ats tu sudah heheh :P


so macm biasala ...lepas sampai jerk....lepak NR....betukar2 cerita mase cuti+gosip2 terbaru dan terhangat dipasaran...huhuh...naik cuti ni kan banyk la cerita nk kuar....masing2 bawak dari kg...memg sampai malam la lepak kan..hahahaha....ok la nnti sambg cite lagi :)

No comments:

Post a Comment