Wednesday, June 1, 2011

Pengakhiran Semester 2

perh . takut nyaa ! result nak keluar dahhh . sebnr nya dah keluar dah pun .
ni nk bg tahu ape perasaan aku bila nk bukak . haha . okay .
mcm smorg tahu kan . nk bkk result mm
tapi kali ni aku dapat luck yg baik sehari sebelom aku dah dapat tahu
g student portal 2 busy sgt kn
. smpai tak leh nk bukak . asek busy jee .
yg xbleh tahan kawan aku pagi2 dah call suh tgk
aku dengan xbasuh muke bukak pc trus tgk...ahahha
so ni lah result yg aku dapt...aku rasa korg pon dh tahu pointer aku kan



alhamdullillah sgt . apa apa pun alhamdullilah sgt sebb tak pyh repeat & next sem will be more harder & ofcourse kne study hard :) thanks sgt2 kat kwn2  yang hari hari study dgn sy . and kawan kawan yang laen yg bnyk tolong . 

this is the beggining of our journey . baru permulaan . harap harap lepas ni lagi bagusss . terus kan usahaa anda dan impian anda untuk menjadi akauntan yang berjaya sudah hampir :) heeeeeeeee .


No comments:

Post a Comment